21 lut 2011

Zaczynamy!

Witam!
Nazywam się Piotrek, 23 urodziny będę obchodził w kwietniu, więc będzie można mi składać życzenia :P To tak żartem zaczynając, miłości do wyrobu wina nauczył mnie mój Ojciec. Od najmłodszych lat pomagałem mu przy "duszeniu owoców i robieniu nastawu czy tez obciągu wina. Na niniejszym blogu będę się starał przedstawić swoje własne dokonania. Zawsze się przecież bardziej kocha swoje "dzieci". Cóż więcej rzec... wyrób tego typu trunków działa na mnie wyjątkowo uspokajająco. Gdy więc pojawi się większy stres robimy nastaw wina i z szerokim uśmiechem oraz relaksem, obserwujemy jak "bulka" nam przyszłe winko...






                                                                                                                                      

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz